Chatboty i wirtualni asystenci w obsłudze klienta Chatboty i wirtualni asystenci w obsłudze klienta – rewolucja w komunikacji biur nieruchomości Spis treści: Nowa era kontaktu z klientem – dlaczego chatboty?
Czym jest prospekty informacyjny dewelopera? Umowa deweloperska zawiera integralną część, jaką jest prospekt. Zawarte są w nim wszystkie istotne informacje o deweloperze i inwestycji. Jest to niezwykle istotny dokument, mający
Triki deweloperów celem przyciągnięcia Nabywców W branży jest duża konkurencja. Deweloperzy wręcz się prześcigają w proponowaniu nowych rozwiązań potencjalnym Nabywcom. Sprawdźmy, jakie dodatkowe rozwiązania proponują teraz biura deweloperskie. Doradca kredytowy
Gdzie najlepiej wystawić na sprzedaż nieruchomość? To pytanie zadaje się zawsze, chcąc pierwszy raz sprzedać nieruchomość. Pytanie te często też pada, kiedy ktoś bezskutecznie próbuje sprzedać nieruchomość już od dłuższego
Dni otwarte u Agenta Nieruchomości? O sprzedaży danej nieruchomości bardzo często mogą decydować detale. Czystość, odpowiedni i przyjemny zapach - to tylko jedne z wielu elementów, które mają wpływ na
Home staging, home stager - co to jest i jak to wykorzystać? Home staging to przygotowanie nieruchomości do wynajmu lub sprzedaży. Home stager, to osoba nim się zajmująca. Świadczy usługę
Czy daje możliwość wiązanej usługi Czy daje możliwość wiązanej usługi – chodzi o kupno nowej oraz sprzedaż starej nieruchomości? Wprowadzenie Zrozumienie Roli Pośrednika Nieruchomości 2.1. Wsparcie na każdym etapie Sprzedaż
E-mail marketing – branża hotelowa Masz świadomość, iż e-mail marketing daje możliwość zwrotu z inwestycji nawet na poziomie 3500% (ROI). Żal byłoby z tego nie skorzystać, w szczególności, iż rynek
Co robić aby sprzedawać - marketing dla hoteli Doświadczenie kilkuletnie daje możliwość poznania sporej gamy hoteli oraz oferty każdego z nich. Są one dość zróżnicowane. Poznać można również potrzeby klientów
Wzrost liczby rezerwacji przez budowanie solidnej strategii Nie sposób było się nie spotkać z reklamą jednego z hoteli. Otóż, nie da się ukryć, iż strategii promocyjnych jest bardzo wiele i
3 rzeczy jakie należy zrobić, by zdobyć klienta za pomocą platformy Facebook Ads Wiesz, gdzie znaleźć przeszło 80% swoich klientów? Na Facebooku, tak właśnie tam. Według statystyk konto na Facebooku
Skupienie się na zrozumieniu swoich klientów doprowadzi Cię do wielu sukcesów. Czyż Twój produkt lub usługa nie powinna się bazować na tym czego poszukują klienci? Wsłuchanie się w ich potrzeby,