Gdzie najlepiej wystawić na sprzedaż nieruchomość?

To pytanie zadaje się zawsze, chcąc pierwszy raz sprzedać nieruchomość. Pytanie te często też pada, kiedy ktoś bezskutecznie próbuje sprzedać nieruchomość już od dłuższego czasu i brak mu pomysłów na dalszą prezentację oferty. W tym artykule poznasz miejsca, gdzie najkorzystniej jest dodać ogłoszenie dotyczące chęci sprzedaży nieruchomości. Nie ma tutaj znaczenia jej lokalizacja, czy charakter. 

Serwisy ogłoszeniowe

Można powiedzieć, iż w dobie internetu, najrozsądniej jest opublikować ofertę w internetowych serwisach ogłoszeniowych i tych lokalnych, jak i ogólnopolskich. Dodanie oferty wielokrotnie jest związane z poniesieniem opłat za publikację – za określony czas publikacji ogłoszenia płaci się od kilku do kilkunastu złotych. Chcąc dotrzeć do większej liczby osób zainteresowanych nieruchomością, warto zdecydować się na opcję premium. Może się wydawać, już nieco przestarzała tego typu forma informowania potencjalnych zainteresowanych Klientów, o posiadaniu nieruchomości do sprzedaży, jednak uwierz – jest to jeden z najlepszych sposobów na znalezienie kupca. 

Social media

Obecnie możliwości promowania jest znacznie więcej i warto do tego celu wykorzystać social media. Dzięki Facebookowi jest możliwość za pośrednictwem odpowiednich grup sprzedażowych, całkowicie za darmo zakomunikowania o chęci sprzedaży posiadanej przez nas nieruchomości. Posiadając konto na tym portalu, wystarczy się dodać do danej grupy i umieścić ogłoszenie w szybki i prosty sposób. Miej jednak świadomość, iż niekiedy mogą pojawić się pewne “niedogodności”. Dobrym przykładem jest ograniczony zasięg, bowiem widoczna oferta jest dla osób należących do grupy, w której dodatkowo znajdują się osoby chcące jedynie sprzedać

Ogłoszenie w gazecie

Opublikowanie ogłoszenia w prasie, jest jedną ze skuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnego Klienta i w dodatku tańszą, niż dodanie ogłoszenia w jednym z popularnych internetowych serwisów ogłoszeniowych.  Mniejsza liczba znaków do wykorzystania sprawia, że prościej jest przekazać niezbędne informacje i pozyskać potencjalnego zainteresowanego. 

Znajomi

Niezależnie od tego, gdzie wystawia się zawsze nieruchomości na sprzedaż – informacja o chęci sprzedaży również powinna pójść do znajomych i rodziny. Przed wystawieniem jeszcze jakiegokolwiek ogłoszenia zawsze warto popytać ludzi, ponieważ bardzo często się zdarza, że ktoś ze znajomych lub rodziny zna kogoś, kto jest zainteresowany kupnem danej nieruchomości. Tym sposobem można znacznie szybciej sprzedać nieruchomość i zaoszczędzić pieniędzy, które wydałoby się na dodanie ogłoszeń. 

Biuro nieruchomości

Na rynku nieruchomości można spotkać biura działające jedynie lokalnie oraz takie, które zrzeszają się pod ogólnopolską marką. Skorzystanie właśnie z usług takiego biura może pomóc w zaoszczędzeniu nam czasu i funduszy. Jeżeli biuro nieruchomości otrzyma nieruchomość na wyłączność, to z pewnością w jej promocję i sprzedaż wejdzie na 100%. Biura wielokrotnie posiadają już własne metody promocji ogłoszeń związanych z nieruchomościami – wypracowane na przełomie lat. Znają dobrze lokalny rynek i potrzeby lokalnych Klientów. 

Rozliczenie z biurem nieruchomości zawsze następuje po finalizacji. Daje to pewność, iż nie poniesiemy kosztów związanych ze sprzedażą, bez pozytywnego rezultatu. Za znalezienie zainteresowanego zakupem nieruchomości odpowiada biuro, a Ty możesz się w tym czasie przeprowadzić, znaleźć nowe mieszkanie lub robić coś innego.

 

4.7/5 - (8 głosów)
Prev Dalej
0 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *