MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH Koncepcja III FALI Alvina Tofflera Gospodarka dzieli się na III sektory - I sektor – Rolnictwo - II sektor - Przemysł - III sektor – usługi Usługi
Popyt produktu turystycznego Mogłoby się wydawać, że popyt na produkty turystyczne, można określić tylko i wyłącznie przez dobrą wolę klienta. W końcu to od niego zależy czy zakupi dany produkt,
Kanały dystrybucji ofert turystycznych Żeby poznać dobrze klasyfikację kanałów dystrybucji, najpierw trzeba dowiedzieć się czym jest właściwie sama dystrybucja. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że jest to cały
Cechy produktu turystycznego Do najważniejszych cech charakterystycznych produktu turystycznego zaliczane są przede wszystkim nietrwałość, zmienność, nierozdzielność, a także niematerialność. Pierwsza cecha, czyli nietrwałość, od razu nasuwa nam do głowy produkt,
Fundament produktu turystycznego Jeśli ktoś zastanawia się w ogóle na jakiej zasadzie w ogóle opiera się produkt turystyczny, to trzeba tutaj po prostu wyjaśnić, że usługi turystyczne, to nic innego
Produkt turystyczny Jeśli mielibyśmy sklasyfikować produkt turystyczny do produktów wymienionych przez P. Kotlera, to mieściłby się on niewątpliwie w usługach. Najważniejszym powodem takiej właśnie klasyfikacji, jest zawarcie w produktach turystycznych










