poniedziałek 28 Wrzesień 2020

Home staging pokaże walory Twojej nieruchomości

Home staging pokaże walory Twojej nieruchomości

Home staging znaczy profesjonalnie wykonaną inscenizację, przygotowaną do sprzedaży nieruchomości lub pod jej wynajem. Jej celem jest przyśpieszenie sprzedaży czy wynajmu i to za jak najwyższa cenę.

Badania przeprowadzone na rynku amerykańskim pokazują skuteczność sprzedaży zwiększonej z reguły o 40%, a także w zwiększeniu rzeczywistej wartości samej nieruchomości, która wzrasta średnio o 10%.

Home staging opiera się na marketingu, ponieważ zmieniając charakter nieruchomości staje się ona do mieszkania czy do sprzedania. Przecież taki produkt będzie bardzo atrakcyjny dla klientów. Działania przygotowawcze nieruchomość do sprzedaży są nisko kosztowe i to jest bardzo dobre w przypadku, kiedy chcemy szybko sprzedać nieruchomość lub ją wynająć. Usługa ta nie jest tradycyjnie rozumianą architekturą wnętrz i tak też nie powinna być postrzegana.

Home staging jest niezwykle potrzebny w przypadku nieruchomości, kiedy nie ma chętnych potencjalnych kupujących. Ma na celu zachęcić ich do sprzedaży i pokazać, że cena jest dobra. Pierwsze wrażenie to podstawowy cel tej techniki. To najczęściej właśnie właściciele nie mają odpowiednio dużo czasu by przygotować nieruchomość, bądź brak im jest wiedzy o trendach panujących w danym momencie na rynku nieruchomości. Umiejętność patrzenia okiem kupujących jest bardzo ważna.

Przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży powinien zawsze zająć się specjalista. Technika omówiona powyżej da czystą gwarancję i satysfakcję wszystkim z przyszłej transakcji kupna i sprzedaży. Sprzedający prezentuje ładny produkt, a nabywca może zobaczyć jego potencjał, przez co w sposób świadomy decyduje się na zakup.

Cel i korzyść:

  1. Kupujący już od samego początku jest zainteresowany zakupem Twojej nieruchomości,
  2. Pokazujesz potencjał swojej nieruchomości,
  3. Zmieniasz jej charakter na taki, w którym da się zamieszkać,
  4. Ponosisz niskie koszta, a zyskujesz wiele,
  5. Sprzedajesz od razu i to za wyższą cenę,
  6. Twoja oferta będzie się wyróżniała na rynku od pozostałych ofert,
  7. Obie strony są zadowolone, które uczestniczą w transakcji.

Wiele biur same oferuje wykonanie takiej usługi. Wliczone jest to przeważnie w przypadku ofert zamkniętych już w cenę.

Jak oceniasz ten wpis?
Wysyłanie
Ocena
5 (os.: 3)

Może Ci się spodobać:

0 opinie

Zostaw odpowiedź