Promowanie obiektu, hotelu w Pinterest.com
Osoba przedsiębiorcza, wyróżnia się tym, że wyszukuje zupełnie niespodziewane i niekonwencjonalne sposoby na marketing. Ale za to jednocześnie przynoszące bardzo zadowalające efekty.
Osoby, które prowadzą hotel lub inny obiekt turystyczny, mogą wykorzystać do jego promocji popularny serwis Pinterest.com. Na początku należy zacząć od własnego konta, a także ciekawych zdjęć, które będą miały podczepiane linki do strony internetowej obiektu. Gdy zdjęcia będą naprawdę interesujące, wtedy zostaną na pewno zauważone przez innych użytkowników. Reklama zacznie się rozpowszechniać niczym poczta pantoflowa.
Jeśli nadal masz wątpliwości, żeby skorzystać z tej formy promocji swojego hotelu, zapoznaj się z 7 najważniejszymi powodami, dla których miałbyś to zrobić. A na pewno się przekonasz.

Na Pinterest możesz wrzucać zdjęcia praktycznie wszystkiego, co tylko sobie wymyślisz. Nie musisz decydować się na zdjęcia wyłącznie całych pokojów. Ale masz szanse na uwiecznienie takich detali jak meble, zastawy stołowe, dania serwowane przez kucharzy oraz wiele innych. To daje naprawdę bardzo szerokie pole popisu.

Dzięki portalowi docierasz do setek, a nawet tysięcy użytkowników dziennie, którzy zainteresowani ładnymi i ciekawymi zdjęciami, sami umieszczają je na swoich tablicach. Taki marketing później rozsiewa się samoistnie.

Na Pinterest znajdują się także wartościowe linki, które są bardzo efektywnie wykorzystywane przez specjalistów od pozycjonowania.

Jeszcze niewiele osób wpadło na ten pomysł by wykorzystać Pinterest do celów marketingowych. Dlatego na wejściu nie walczysz z dużą konkurencją, jaka utworzyła się już miedzy innymi na Facebooku.

Na Pinterest.com mamy do czynienia również z użytkownikami z innych kraju. Dlatego masz niepowtarzalną okazję do promowania swojego obiektu na skalę międzynarodową.

Serwis umożliwia bezpośrednią interakcję z innymi użytkownikami, poprzez chociażby komentowanie wstawionych przez nich zdjęć

Możesz zbudować bazę klientów, która Cię najbardziej interesują. A są to zwykle kobiety, które poszukują inspiracji w tematyce modowej, wakacyjnej, wypoczynkowej oraz ślubnej.
Jeśli kogoś interesuje jednak polski rynek, to może taką samą akcję marketingową przeprowadzić na polskich serwisach tego typu, czyli na przykład zszywka.pl.






Brak Pytań, Komentarzy, Opinii