Podmioty biorą udział w rynku turystycznym Według Philipa Kotlera, rynek powinniśmy rozumieć jako zbiór klientów, którzy mogą być potencjalni na zakup produktu. Każdy klient, który jest przed dokonaniem zakupu, wcześniej
Cechy produktu turystycznego Do najważniejszych cech charakterystycznych produktu turystycznego zaliczane są przede wszystkim nietrwałość, zmienność, nierozdzielność, a także niematerialność. Pierwsza cecha, czyli nietrwałość, od razu nasuwa nam do głowy produkt,
Fundament produktu turystycznego Jeśli ktoś zastanawia się w ogóle na jakiej zasadzie w ogóle opiera się produkt turystyczny, to trzeba tutaj po prostu wyjaśnić, że usługi turystyczne, to nic innego
Turystyka, jako mocna gałąź gospodarki światowej Turystyka w ostatnich latach przeżywa bardzo zadowalający progres. W skali całego świata, można zauważyć, że coraz więcej krajów zaczyna dbać o swoje walory turystyczne.








