Tak, Warto jest to nawet obowiązkowe.
Przeglądałem setki stron z każdej kategorii od hoteli po kwatery prywatne i najczęstszym problemem jaki zauważyłem była lokalizacja, która najczęściej widniała w zakładce dojazd. Często widzę, że obiekty na siłę tworzą swoje własne mapy czy to w formie rysunkowej czy o jeszcze bardziej wybujałej grafice. Jest w tym jeden zasadniczy problem…mapa jest nieczytelna. Dodać jeszcze mogę, że nie można na niej sprawdzić współrzędnych GPS.
Dużo osób podróżuje i wpisuje współrzędne do swojej nawigacji. Ludzie maja naprawdę duże problemy z dotarciem do obiektu szczególnie jeśli jest położony w specyficznym i trudnym do zlokalizowania miejscu. Dlatego jeśli jeszcze nie ma Twojego obiektu na mapie albo obiektu, którym zarządzasz koniecznie dodaj go do bazy Google.Jakie można mieć z tego korzyści?
Dodanie do Mapy Google pomaga nie tylko wyszukiwarce w wyborze pokazanych wyników, ale przede wszystkim są ważnym elementem przy wyborze oferty. Użytkownik ma możliwość uzyskania jak największej ilości informacji na temat potencjalnego dostawcy usług lub produktów. Jak dodać firmę do Google Maps? Potrzebujemy następujących informacji:
– na temat firmy takich jak: adres firmy, numer telefonu, email, adres strony internetowej, krótki opis firmy
– branże, w obrębie których klasyfikuje się nasza firma (można wybrać maksymalnie do 5 branż)
– szczegółowe dane na temat płatności i godzin otwarcia firmy (warto poświęcić kilka minut, aby dokładnie wypełnić te dane, jako, że mają one olbrzymie znaczenie z punktu widzenia potencjalnego klienta)zdjęcia siedziby firmy, produktów, które można dodać pobierając je z dysku swojego komputera bądź też podając ich adres internetowy.
Maksymalnie można dodać 10 zdjęć, przy czym nie mogą to być zdjęcia: zawierające nielegalne treści, naruszające prawa autorskie, naruszające znaki towarowe, zawierające treści pornograficzne, zawierające treści nakłaniające do przemocy, zawierające treści szerzące nienawiść, naruszające prywatność.
– miejsce, gdzie można podać wszelkie informacje charakterystyczne dla firmy, które wyróżniają ją spośród konkurencji (np. cena usługi, rok założenia firmy)
Ostatni krok to weryfikacja danych. Obecnie w Polsce dostępne są 2 różne sposoby weryfikacji takich informacji, Ja przedstawię to na przykładzie pocztówki.
Edycja istniejących informacji o firmie
- Zaloguj się do konta gmail.com
- Kliknij w link Centrum firm lokalnych Google
- Wybierz opcję edytuj i gotowe
Szczegółowe informacje na temat modyfikacji i dodawania informacji do Centrum firm lokalnych Google można znaleźć na stronach Pomocy Google.
Brak Pytań, Komentarzy, Opinii