W jaki sposób podróżuje generacja Z?

Generacja Z, to najmłodsze pokolenie wchodzące właśnie w dorosłość, mające w niedługim czasie zacząć odgrywać istotną rolę na rynku pracy, ale również i usług. Będzie ono odkrywać świat, podróżować, zatem musisz się zastanowić jacy tak naprawdę są dzisiejsi nastolatkowie, a niedługo dorośli.

Jak poznać generację Z?

Trochę trudno będzie odpowiednio określić charakterystyczne cechy przedstawicieli generacji Z, ponieważ pokolenie to dopiero wkracza na rynek pracy oraz będzie podejmowało pierwsze samodzielne decyzję wiążące się z podróżami. Są to jednostki urodzone po 1995 roku, teraz mające nieco ponad dwadzieścia lat i cały świat u swoich stóp.

Funkcjonują oni doskonale w świecie wirtualnym, ponieważ urodzili się właśnie w czasach, kiedy posiadanie Internetu jest oczywistością. Media społecznościowe sprawiają, iż nawiązuje dzięki nim generacja Z bardzo łatwo znajomości z ludźmi z całego świata. Skomplikowane technologie dla nich to nic, ponieważ szybko się uczą i doskonale radzą ze wszystkim. 

Przedstawiciele tego pokolenia są przywykli do dużego natłoku informacji i doskonale się w tym chaosie odnajdują. Doskonała podzielność uwagi ułatwia wykonywanie jednocześnie kilku czynności na raz. Znają języki, więc z łatwością poznają nowych ludzi z najróżniejszych kręgów kulturowych. Bardzo chętnie podróżują i chętnie gromadzą nowe doświadczenia, w przeciwieństwie do milenialsów, którzy lubią gromadzić dobra materialne. 

Zainteresowania podróżnicze generacji Z

Generacja Z uwielbia niezależność, daje jej to możliwość właśnie praca zdalna – dzięki niej bez problemu mogą podróżować i pracować nawet odpoczywając. Gustują w egzotycznych kierunkach, które znakomicie wyglądają na zdjęciach umieszczanych w mediach społecznościowych. Lokalna kuchnia, interesujące wydarzenia i ciekawe wyzwania, to właśnie ich przyciąga do odwiedzenia danego miejsca. 

Czy istnieje możliwość zainteresowania generacji Z właśnie polskimi destylacjami? Tak, jednak koniecznym będzie zaoferowanie im ciekawej historii, która ich właśnie przyciągnie. Turystyka kontekstowa jest dość kusząca, dzięki promowaniu danego regionu. Obiekty noclegowe mające na celu przyciągnięcie młodego turysty stanowczo powinny zaakcentować takowe kwestie w swojej ofercie. Generacja Z ma chęć znać cel swojego wyjazdu. 

Na co zwracają oni szczególną uwagę?

Wcześniej wspomniane zostało, iż generacja Z żyje w świecie wirtualnym – w ten sposób również realizuje zakupy oraz jakiekolwiek zamówienia. Ich podróż zaczyna się bowiem już w sieci, gdzie poszukują w social mediach inspiracji, czy to przeglądając profile swoich znajomych czy też sprawdzając fanpage obiektów noclegowych. Internet stanowi dla nich główne źródło informacji, dlatego tak ważnym jest po prostu być tam obecnym.

Ważnym jest udostępnienie swojej witryny pod urządzenia mobilne oraz opcji dokonywania szybkich rezerwacji noclegów, jak i ich opłacenia. Cały proces musi być maksymalnie uproszczony, ponieważ spontaniczna decyzja wymaga od Ciebie szybkiej reakcji. 

Właściciele obiektów muszą się zastanowić, co można zaoferować turystom generacji Z tak, aby wybrali oni właśnie ten obiekt noclegowy. Jeszcze chwila i młodzi ludzie będą głównymi odbiorcami ich usług. Należy o tym stanowczo pamiętać.

Strona internetowa musi być przyjazna dla urządzeń mobilnych. Ważna jest Twoja obecność na wszystkich portalach noclegowych, choć najlepiej będzie się zdecydować na kilka z nich, tych najlepszych, z których korzystają głównie turyści. Dość istotny jest uproszczony kontakt z Tobą oraz szybkie płatności online.

Dobrze skonstruowana oferta, dzięki przygotowanemu opisowi obiektu, fotografiom, czy filmom przedstawiającym obiekt, z pewnością przyciągną uwagę zainteresowanych. Dobrze widziany jest również wirtualny spacer. Znakomicie sprawdzają się również piktogramy, czyli krótkie grafiki – przemawiają do wyobraźni. Opinie w sieci, a zwłaszcza te pozytywne są bardzo ważne.

Młodzi z pewnością będą chcieli się zapoznać z opiniami innych, którzy odwiedzali Twój obiekt, dlatego proś odwiedzających zawsze o wystawienie w miarę możliwości pozytywnej oceny. Na pozytywne opinie nie jest łatwo sobie zapracować jednak są one jednymi z najważniejszych elementów, które składają się na pozytywny odbiór Twojego obiektu noclegowego.

4.6/5 - (7 głosów)
Prev Dalej
0 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *