Po zweryfikowaniu kanałów sprzedaży swojej marki, usług lub produktów, należy również przejść do zawężenia docelowej grupy odbiorców. Warto zrobić samodzielny research, jacy odbiorcy interesują się wpisami na serwisach społecznościowych, a jacy wolą aktualne wpisy na blogu. W ten sposób można dostosować przekaz informacji do konkretnej grupy klientów.
Odpowiedz sobie na pytania:
– Na jakim kanale dystrybucji treści, jakich masz odbiorców?
(charakterystyka grup odbiorców na poszczególnych kanałach).
– Jakie są Twoje oczekiwania względem Twoich odbiorców na konkretnych kanałach?
– Jaki sposób komunikacji ze swoimi odbiorcami wybierasz na konkretnym kanale?
– Który z kanałów dystrybucji jest optymalny do modelu sprzedaży, którym się posługujesz?
– Określ predyspozycje konkretnego kanału do budowania wyższych poziomów relacji z klientami, których zachęcisz do kolejnego etapu podczas zawierania transakcji.
Brak Pytań, Komentarzy, Opinii