Po zweryfikowaniu kanałów sprzedaży swojej marki, usług lub produktów, należy również przejść do zawężenia docelowej grupy odbiorców. Warto zrobić samodzielny research, jacy odbiorcy interesują się wpisami na serwisach społecznościowych, a jacy wolą aktualne wpisy na blogu. W ten sposób można dostosować przekaz informacji do konkretnej grupy klientów.

Odpowiedz sobie na pytania:

Na jakim kanale dystrybucji treści, jakich masz odbiorców?

(charakterystyka grup odbiorców na poszczególnych kanałach).

– Jakie są Twoje oczekiwania względem Twoich odbiorców na konkretnych kanałach?

– Jaki sposób komunikacji ze swoimi odbiorcami wybierasz na konkretnym kanale?

– Który z kanałów dystrybucji jest optymalny do modelu sprzedaży, którym się posługujesz?

– Określ predyspozycje konkretnego kanału do budowania wyższych poziomów relacji z klientami, których zachęcisz do kolejnego etapu podczas zawierania transakcji.

Prev Dalej
0 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.