W chwili obecnej nie będziemy mieć żadnego problemu z tym, żeby znaleźć różnego rodzaju kanały dystrybucji treści. Jednak z gąszczu dostępnych możliwości, warto skupić się na tych, które dotrą do
Każdy przedsiębiorca chce dotrzeć do grupy klientów, którzy spełniają jego oczekiwania. Aby zgromadzić taką bazę potencjalnych klientów poprzez wykreowanie kontentu, który będzie interesujący, a co najważniejsze, systematycznie aktualizowany, a także
Prezentacja oferty turystycznej lub np.: oferta hotelu, kwatery zaczyna się od: Tytuł to podstawa! Przed dodaniem oferty (np.: oferta hotelu, kwatery) pomyśl, jak atrakcyjnie ją zatytułować. To pierwszy element, od
Żeby wiedzieć jak poinformować swoich klientów o swoich usługach lub produktach, trzeba to zrobić w umiejętny sposób. Jeśli będziesz przekazywać kluczowe informacje swoim językiem, kompletnie nie wczuwając się w język
Nadaj treściom odpowiedni charakter i ton Twoja marka jest zbudowana dzięki takim elementom jak charakter oraz ton. Jeśli mamy rozważać pierwszy element marki, czyli charakter, to powinniśmy mieć na uwadze
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z własnym biznesem, lub masz kilkuletnie doświadczenie, warto zadbać o spójność wizualną, oraz o spójną historię Twojej marki. Jest to, o tyle
Skupienie się na zrozumieniu swoich klientów doprowadzi Cię do wielu sukcesów. Czyż Twój produkt lub usługa nie powinna się bazować na tym czego poszukują klienci? Wsłuchanie się w ich potrzeby,
Najważniejszym elementem content marketingu jest rozpoznanie potrzeb, problemów, oczekiwań odbiorcy. Warto dowiedzieć: Kim jest Twój najlepszy klient... Jakie ma problemy/potrzeby... Ile ma lat?... Gdzie mieszka?... Gdzie bywa?... Co czyta?… Odpowiednie rozpoznanie pozwoli













