Jak sprzedać dom na wsi – szybko i bez problemów Jak sprzedać dom na wsi – szybko i bez problemów I. Wstęp Znaczenie szybkiej sprzedaży domu na wsi Cel artykułu
E-mail marketing – branża hotelowa Masz świadomość, iż e-mail marketing daje możliwość zwrotu z inwestycji nawet na poziomie 3500% (ROI). Żal byłoby z tego nie skorzystać, w szczególności, iż rynek
Marketing w obiektach noclegowych Jak wiadomo, z noclegami bywa różnie i trzeba je zawsze zamawiać co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem, jeżeli chce się zatrzymać gdzieś w niewielkiej miejscowości. W dużych
Jak wykorzystać Marketing Automation w małej oraz średniej firmie? Panuje przekonanie, że Marketing Automation jest kierowany tylko i wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw oraz korporacji. Największy udział pośród wdrożeń Marketing Automation zyskał w USA,
Internet stał się głównym źródłem pozyskiwania klientów, dlatego każdy, kto chce się rozwijać powinien zapoznać się z pojęciami, które poniżej zaprezentowałem. Above the fold (pol. powyżej linii zgięcia) Jest to część strony www
W ciągu ostatniego roku reklamodawcy mogli skorzystać z wielu zmian zaoferowanych przez Facebook, które dawały także mnóstwo nowych perspektyw również i przedstawicielom branży e-commerce. Pojawiła się możliwość targetowania kampanii, jak
W chwili obecnej nie będziemy mieć żadnego problemu z tym, żeby znaleźć różnego rodzaju kanały dystrybucji treści. Jednak z gąszczu dostępnych możliwości, warto skupić się na tych, które dotrą do
Każdy przedsiębiorca chce dotrzeć do grupy klientów, którzy spełniają jego oczekiwania. Aby zgromadzić taką bazę potencjalnych klientów poprzez wykreowanie kontentu, który będzie interesujący, a co najważniejsze, systematycznie aktualizowany, a także
Żeby wiedzieć jak poinformować swoich klientów o swoich usługach lub produktach, trzeba to zrobić w umiejętny sposób. Jeśli będziesz przekazywać kluczowe informacje swoim językiem, kompletnie nie wczuwając się w język
Nadaj treściom odpowiedni charakter i ton Twoja marka jest zbudowana dzięki takim elementom jak charakter oraz ton. Jeśli mamy rozważać pierwszy element marki, czyli charakter, to powinniśmy mieć na uwadze
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z własnym biznesem, lub masz kilkuletnie doświadczenie, warto zadbać o spójność wizualną, oraz o spójną historię Twojej marki. Jest to, o tyle
Skupienie się na zrozumieniu swoich klientów doprowadzi Cię do wielu sukcesów. Czyż Twój produkt lub usługa nie powinna się bazować na tym czego poszukują klienci? Wsłuchanie się w ich potrzeby,
Najważniejszym elementem content marketingu jest rozpoznanie potrzeb, problemów, oczekiwań odbiorcy. Warto dowiedzieć: Kim jest Twój najlepszy klient... Jakie ma problemy/potrzeby... Ile ma lat?... Gdzie mieszka?... Gdzie bywa?... Co czyta?… Odpowiednie rozpoznanie pozwoli