Przekierowanie Google…

Jest obecnie możliwość mierzenia połączenia telefonicznego, które jest generowane przez rozszerzenia połączeń oraz reklamy „tylko połączenie”.

Reklamodawcy posiadają dostęp do czasu połączenia, rozpoczęcia oraz zakończenia rozmowy – posiadają numer kierunkowy dzwoniącego.

Numery przekierowań Google, to znakomity sposób na zapoznanie się z całkowitą wartością reklam Google dostępnych w sieci. Dzięki temu możliwe jest skuteczne poszukiwanie nowych klientów.

Dość często zdarza się tak, iż obecnie wykonuje się zakupy w sieci, dlatego dość często zachodzi również potrzeba skontaktowania się ze sprzedawcą drogą telefoniczną.

Już przeszło 61% użytkowników urządzeń mobilnych uznaje tę możliwość za niezwykle istotną, dlatego decyduje się na skorzystanie z udostępnionych przez Google funkcjonalności mierzenia połączeń pozwalających na śledzenie przekierowania numeru.

adwords przekierowanie

Wprowadzone w maju 2015 roku w Polsce przekierowania telefonicznych numerów z reklam daje możliwość zmierzenia się z konwersją numerów przekierowań Google.

Daje również możliwość korzystania z raportów statystyk tychże połączeń.

Czym jest numer przekierowania?

Nie jest to nic innego jak dynamicznie przydzielony numer przez Google – zastępczy dla oryginalnego. Niestety w naszym kraju niedostępne są lokalne numery przekierowania Google.

Posiadają jednak przyjazną formę zaczynającą się od numeru 800. podobna jak w Polsce sytuacja występuje w Szwajcarii, Włoszech, Irlandii oraz Belgii.

Warto będzie sobie wyobrazić sytuację, w której od chwili uruchomienia rozszerzenia połączeń Google da się zaobserwować większą liczbę telefonów kierowanych do firmy.

Naturalnym działaniem będzie chęć zrozumienia działania tego rodzaju ruchu, aby posiadać możliwość skupienia się na odpowiednich działaniach, które są w stanie przynieć jeszcze lepszy efekt. Aby tak się stało wystarczy oznaczyć jedynie „numer przekierowania telefony Google”.

Wybierając właśnie ten sposób będzie się miało możliwość zyskania znacznie większego dostępu do cennych informacji.

Dzieje się tak właśnie dzięki przekształceniu numeru przez Google, czyli zmianą na taki który jest z przekierowaniem.

Kliknięcie zatem w numer użytkownika daje możliwość przekierowania połączeń, dzięki czemu będzie możliwe zebranie wielu przydatnych danych.

Będzie można się dowiedzieć głównie czy telefon kierowany do naszej firmy był odebrany, będzie można również sprawdzić z jakiego kodu kierunkowego klient się z nami kontaktował.

Ważnym faktem jest również możliwość sprawdzenia ewentualnego czasu trwania takiej rozmowy.

Jeżeli posiada się ochotę zmierzenia konwersji z numerem przekierowań Google, będzie należało posiadać świadomość, iż można wybrać jedną z dwóch dostępnych opcji:

1. Konwersje z użyciem rozszerzeń połączeń „tylko połączenie”,

2. Konwersje ze strony internetowej.

Pierwsza dotyczy oczywiście sytuacji, kiedy użytkownik będzie zdecydowany na skorzystanie z numeru widocznego tuż przy reklamie albo kliknie w opcję „zadzwoń”, która jest widoczna na urządzeniach mobilnych.

Druga opcja ma miejsce wówczas kiedy użytkownik wprowadzi numer telefonu ręcznie albo kliknie na urządzeniu mobilnym w widniejący numer. Rzeczą oczywistą jest fakt, iż chodzi tutaj o numery przekierowania Google.

konwersja-z-polaczen

 

dzieki-numerowi

 

Numery przekierowania Google oferują cały szereg możliwości oraz korzyści z reklam. Głównie zezwalają na śledzenie połączeń oraz sprawdzenie czy nasze reklamy działają w odpowiedni sposób na użytkowników  zachęcając do wykonania telefony wprost z naszej witryny.

Posiadając odpowiednie dane dotyczące tychże połączeń, będziemy mieli możliwość zoptymalizowania stawek. Opcja ta jest niezwykle ważna zwłaszcza w branży turystycznej, gdzie klienci decydują się na wybór danego ośrodka noclegowego głównie na podstawie rozmowy telefonicznej.

W jaki sposób zatem uruchomić śledzenie?

Będzie należało założyć w pierwszej kolejności konto AdWords, gdzie będzie możliwe skonfigurowanie co najmniej jednego rozszerzenia połączeń. Kolejno będzie należało w kodzie strony zamieścić kod śledzenia konwersacji, jak również część kodu Java Script, który zastąpi numer naszej firmy i będzie numerem przekierowania telefony Google. Nie jest to trudne, a jest w stanie przynieść bardzo wiele możliwości, a zwłaszcza rozwoju dla naszej firmy.

Z całą pewnością warto będzie tego spróbować, ponieważ oczywiście daje to możliwość skorzystania z kolejnych kroków.

4.6/5 - (7 głosów)
Jak podoba Ci się ten wpis?
Prev Dalej
0 opinii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *