Pośrednictwo sprzedaży nieruchomości, a umowa pośrednictwa na wyłączność Pośrednictwo sprzedaży nieruchomości, a umowa pośrednictwa na wyłączność Wprowadzenie Cel artykułu i znaczenie umowy pośrednictwa na wyłączność Umowa otwarta kontra umowa na
Otwarta czy wyłączność? Różnice Umowa z kilkoma biurami, a umowa z jednym biurem Załóżmy że Twoje mieszkanie jest Twoim dzieckiem. Czy chciałbyś by było pod opieką dziesięciu osób jednocześnie, gdzie
Portale rezerwacyjne – sprzymierzeniec czy wróg? Trzeba będzie odpowiedzieć sobie na wstępie na dwa podstawowe pytania. Czy portale rezerwacyjne są naszymi sprzymierzeńcami, jeżeli chodzi o pozyskiwanie gościa hotelowego? Czy może
3 rzeczy jakie należy zrobić, by zdobyć klienta za pomocą platformy Facebook Ads Wiesz, gdzie znaleźć przeszło 80% swoich klientów? Na Facebooku, tak właśnie tam. Według statystyk konto na Facebooku
Webinary zaliczane są do 5 najlepszych technik sprzedażowych, ponieważ oferta perswazyjna typu salesletter posiada zazwyczaj od 2-5% konwersji, z kolei webinar od 10-35%. Przy drogich produktach za kwotę powyżej 500zł,
W ciągu ostatniego roku reklamodawcy mogli skorzystać z wielu zmian zaoferowanych przez Facebook, które dawały także mnóstwo nowych perspektyw również i przedstawicielom branży e-commerce. Pojawiła się możliwość targetowania kampanii, jak